Ciumacenco vrea la primărie cu o agendă ascunsă

Prezent săptămâna trecută la o emisiune televizată, dl Ciumacenco a scos o perlă de prostie. Înregistrarea o aveți aici, ține 50 de secunde.

Pentru cei care nu au răbdare să asculte, iată și transcrierea:

„Dacă vrei să omori un proiect important îl discuți în campanie și nu cred … sunt multe proiecte pe care eu nu le voi discuta în campanie, chiar dacă le am pe agenda mea sau a partidului și chiar dacă ar reprezenta un atu.

Și știți de ce nu o fac? Pentru că gălățenii nu mai au timp să creadă. Gălățenii s-au săturat de promisiuni. La fiecare 4 ani tot avem pod, tunel, aeroport, autostradă, drum expres. Toate au fost coborâte la un nivel atat de jos încât gălățenii … dacă un om bine intenționat vine și le povestește despre aceste proiecte nu va fi crezut și va fi considerat demagog.

Și-atunci prefer să vin în fața gălățenilor cu propuneri clare, stricte, care țin de prezentul imediat iar acele proiecte mari și, credeți-mă, sunt o sumedenie de idei bine care pot fi puse în practică și nu neapărat cu bani mulți dar nu e momentul să discut în campanie.

Nicușor Ciumacenco a făcut această declarație la TV Galați, în emisiunea „Orașul meu”, la sfârșitul lunii aprilie. Înregistrarea a fost uploadată pe youtube în data de 27 aprilie. Până acum are 4 vizualizări.

Un fel de da, măi, proștilor, eu le știu și am să le fac pe alea mișto, care să vă scoată din sărăcie, băăăă, săracilor, da’ nu vă zic, băăăă, proștilor, că sunteți prea proști ca să pricepeți și n-o să ma credeți și n-o să ma votați și eu am nevoie de voturi, băăăă, eu sunt geniu neînțeles și nu stau băăăă, n-am chef să stau să vă dau eu vouă explicații, inculților!

Așa că v-am dat niște chestii așa, să vă ocupați timpul, da’ nu astea sunt proiectele, adică și astea sunt proiecte da’ nu alea, asta, cu casa sunt așa, mai la caterincă, eu am niște proiecte mult mai mari și mai importante pentru voi, da’ nu vă zic și nu vă cer părerea, vi le bag eu pe gât după aia.

Întâi mă alegeți și după aia vă zic!

Ok. Hai să ne gândim de ce dl Ciumacenco ne zice că nu ne zice nimic despre marile sale proiecte.

Ori sunt atât de nasoale încât, dacă le zice, pierde alegerile, ori pur și simplu nu există și merge la cacealma.

E lipsă de respect pentru alegători, e lipsă de respect pentru contracandidați, e lipsă de respect pentru presă, e minciună prin omisiune.

E frică.

Lasă un răspuns

